onsdag 19 december 2012

Julkänsla

Eftersom jag inte är som alla andra, så gör jag på mitt eget lilla vis, tomtar är nog inte riktigt min grej, har nästan inga, men hittade denna och tänkte att: Ja men varför inte, den får stå på köksbänken, den är gjord av någon av dom små för några år sen och är så söt ;)
Och julen är till främst för dom små tycker jag :)




 För ett par dar sen kom jag hem o då satt min stora tjej och en tjejkompis och pysslade med detta: Helt egenutskuret efter måttband, hus, gran och även ett dass! Duktiga dom är tycker jag!




Idag har jag ägnat mej åt mina hjärtan igen, det blev två mindre med söt text på, dessa är lättplacerade, man kan hänga dom i granen eller granriset, i barnvagnen eller runt en kruka!



Det blev även ett lite större, ca 18 cm med texten: Fånga dagen! Dom små kostar 35 :- styck och det lite större 49 :-



Det börjar bli rätt tungt att gå hemma nu, inte minst ekonomiskt sett, det blir en ytterst sparsam jul i år, men jag hoppas, som varje år att nästkommande år ska bli lite bättre!
Det jag har kommit underfund med i år är iaf att den enda som kan ändra på saker o ting, det är jag själv!
 

Så fånga Dagen alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar