måndag 13 augusti 2012

Några dagars uppehåll!


Ja tyvärr så har det blivit det & detta pga av att jag ägnar all min tid åt att.......




plugga!



Är nämligen mitt uppe i körkortstagande och det är på slut-tampen nu, så jag läser & läser & läser...tror inte ja blir något klokare...för fy va tråkig läsning...men dock nödvändig!

Har lovat mej själv att elda upp böckerna efter att det e klart! OM det nu blir klart :/

Nåja, kan andra så kan jag & imorron får ni hålla tummarna för mej för då ere dags för uppskrivning :O

Ha en bra måndag alla därute, själv låser jag in mej o fortsätter plugga!
Kram/A

2 kommentarer:

  1. Åh, lycka till med allt pluggande, jag hoppas att det kommer att gå bra! Haha och att elda upp boken när det är avklarat låter roligt :). /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack Jennifer :) Uppskrivning gick inte så bra så det blir till att göra om den....men jag kämpar på! Kram /Agnetha

    SvaraRadera