tisdag 17 juli 2012

Spetsar & romantik

Lägger upp lite jag har gjort innan, jag gillar att använda gamla lakan ( o då menar jag gamla, rejäla mormorslakan och inte dagens lakan med dålig kvalite, på loppisar kan man ha tur att hitta såna och det bästa är när man hittar nåt med infälld spets på eller monogram) , har även ärvt en massa gamla spetsar från mormors tyggömmor och det blir så vackert! Ska bara lära mej att ta lite bättre kort så det vackra kommer fram lite mer, ibland är det svårt att få fram det vackra i sakerna, det måste liksom upplevas.



Här ett kuddfodral med påsytt hjärta (jag är väldigt inne på hjärtan just nu) och även en spets på det


Denna kudde gjorde jag till min syster när hon fyllde år, det roliga är att det går att variera precis hur som helst :)


Ännu ett tyghjärta, enkelt vitt med påsydd spets!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar