lördag 21 juli 2012

Rastlös lördagmorron


Jag älskar lördagar i vanliga fall, men just idag har jag en känsla av rastlöshet.....har ju varit arbetslös ett tag nu så det beror säkert på det, jag mår bäst när jag har rutiner i allt!

Försöker komma på något att göra med barnen som kom hem igår (vi har varannan vecka med guldklimparna)...men det är lite svårt när det tryter i kassan, mitt körkort är inte klart än ( nej, jag har inget än, men håller på ;)) så vi kan inte åka nånstans....jag bor i en hyreslägenhet så ingen egen trädgård (vilket är min stora dröm)....tror det får bli en sväng ut i friska luften iaf....för frisk är den ju, förstår inte var sommarvärmen tagit vägen??

Sen ska jag nog sy ett par kuddfodral till och kanske ett & annat hjärta!

Igår var vi i full gång iaf och det resulterade i det här :




Mycket goda!
Det är så härligt att man kan använda skogens resurser, bara att hämta gratis & så göra nåt gott av det :))

Återkommer i kväll så får vi se vad vi gjorde med denna dagen!


Ha en fin lördag nu alla vänner!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar