onsdag 25 juli 2012

Möte & hjärtan :)


Ja, då var det onsdag allaredan, fattar inte var tiden tagit vägen?? Jag har jobbat denna vecka och det är så skönt!!
Det gäller bara två veckor men det är helt okej :)

Igår hade jag och en tjej ett litet möte här hemma, hon är intresserad av att köpa in mina hjärtan och även kuddfodral och ljuspåsar och sälja i sin butik! Helt otrolig känsla att någon vill göra det, känns verkligen jättekul!

Så nu är inspirationen på topp, jag har inhandlat lite nya tyger till att börja med :))
Detta fina hittade jag i stuvlådan på Åhlens idag :




Och det resulterade i helt litet gäng nya hjärtan såklart :)




Kuddfodral står på schemat härnäst och sen måste jag fixa ut storlekar och priser här på bloggen så att det ska bli enkelt att beställa :)

Nu ska jag chipsmysa med mina små troll :)

Ha en trevlig kväll alla!






5 kommentarer:

  1. Men oj vad roligt att du får sälja det du gör i butik. Har själv varit inne på linjen att göra saker,men sälja i internet butik. Verkligen fina hjärtan du gör
    Kram Marija

    SvaraRadera
  2. Tack Marija! Ja det e verkligen jättekul :))Man kan ju göra en blogg först o lägga upp sakerna på, det måste ju inte va en butik :) Kram A

    SvaraRadera
  3. hej:) tack för titten hos mig och din fina komplimang om min takkrona. Ja den var all mödan värd den :) vilka fina hjärtan du gjort!

    Kram

    Malin

    SvaraRadera
  4. Ohhhh så fina! Kul att du fått erbjudande från butik! Grattis! Pernilla

    SvaraRadera
  5. Tack! Ja det känns jättekul :)

    SvaraRadera