torsdag 19 juli 2012

Morronkaffe o inspirationssurfande :)


Det allra roligaste jag vet är att sitta o surfa runt o hitta nya roliga, vackra o tokiga bloggar så nu tänker jag dela med mej av några stycken!
Jag trodde jag hade sett allt men icke, kolla in det här:



Klicka på bilden så kommer ni till bloggen Skapa och Inreda, hon har virkat en hel massa vackra saker, jag blev helt såld på jordgubbar och även mormorsrutor som jag alltid älskat!




Här hittade jag en annan bloggerska som gjort fina vimplar helt utan att sy! Klicka på bilden så kommer till en tutorial där hon visar hur hon har gjort :)

Ja det var ett par stycken, nu ska jag krypa in i min syhörna för att fortsätta på mitt eget projekt och kanske även något nytt!


Ha en fin dag så länge!









3 kommentarer:

  1. Hej Agneta! Hittade till din blogg via FB. Fina grejer du gjort,gillar speciellt dina kuddfodral.
    Jag har oxå en blogg,mer som en dagbok kan man säga,men mycket bilder,kika gärna in www.nogg.se/lovelife
    Mvh Marija

    SvaraRadera
  2. Tack Marija! Jag kikar direkt!Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  3. Hej Agnetha!
    Vad roligt att du hittade till mig, tack för din trevliga kommentar som gjorde att jag hittade till dig :)
    Du bjuder själv på massor av härlig inspiration, det är så roligt med alla kreativa bloggare.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera