onsdag 18 juli 2012

Skogsdoft & choklad


Dagen började sådär idag, vissa dagar är man inte så effektiv som man önskar & humöret är inte på topp, men det är tur att det går att bota! en av mina mediciner mot det är skogen, så jag hängde på en kompis ut i blåbärsskogen :)
Det är underbart med alla dofter och färger i skogen och det gör mej på gott humör igen, dessutom tror jag man kan lösa de flesta världsproblemen när man står där böjd över bärbuskarna och fåglarna kvittrar och grodorna hoppar runt ;)


På tal om böjd, så känns det ganska ordentligt nu i ryggen och ner i benen efter alla timmar av bärplockning, men det är värt det alla gånger och det gör mej så lycklig!
Och den lyckan mäts i liter just nu :)




Sen vill jag visa ytterligare ett kuddfodral jag gjorde häromdagen, är väldigt inne på stjärnor just nu och ska fortsätta med en beställning jag fått nu, kul! Så här ser det ut:


Nu blev inte mitt humör jättemycket bättre så som en sista utväg så köpte jag en massa choklad som jag ska trycka i mej nu ihop med en god kopp kaffe :) Nöden har ingen lag!


Ha en fin kväll alla/A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar